Harry G. Frankfurt ; [z anglického originálu ... přeložil Zdeněk Strnad]
| jazyk | česky | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2005 | ||||||||||
| vydání | Vyd. 1. | ||||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2005 Stav: Dobrý, až velmi dobrý, lehce odřené rohy desek
| kniha | 461 Kč |
| Zásilkovna | 69 Kč |
| osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
| Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion | |
stav: výborný
| kniha | 120 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 75 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
| osobní předání – Holešovice (Praha) | 0 Kč |
| osobní předání – Nové Město (Praha) | 0 Kč |
| Možnost předání buď v pracovní dny a v pracovní dobu poblíž Masarykova nádraží, nebo podle domluvy poblíž Veletržního paláce. | |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
"Jednou z nejvýraznějších charakteristik naší kultury je skutečnost, že všude kolem nás se z různých úst line neskutečná spousta sraček," prohlašuje autor tohoto nevšedního díla a se vší vážností pokračuje: "Mým cílem je poskytnout obecný přehled o tom, co to sračka je a jak se odlišuje od toho, co sračka není - nebo (pokud si to přejete vyjádřit jinak) více či méně zevrubně definovat charakter obecného pojímání sraček." Jistě, můžeme to považovat za recesi, ale na to je text příliš seriózní, vývody příliš brilantní a záběr do historie, klasického dramatu, literatury i filozofie příliš široký. Nikdo neříká, že to není zábavné, ale při vší nesporné zábavnosti, je to dostatečně "vědecké" na to, abychom se nad tím zamysleli.
Prodáno 18krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)