Gabriela Lojová, Kateřina Vlčková
jazyk | česky | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2011 | ||||||||||||
vydání | Vyd. 1. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Téma publikace souvisí s tématem humanizace vzdělávání a s hledáním efektivnějších přístupů ve výuce cizích jazyků, které by respektovaly individualitu studenta a rozvíjely jeho autonomii. Teoretické vysvětlení charakteristických projevů jednotlivých stylů i strategií a jejich dopadů je doplněno doporučeními pro výuku. Příklady z každodenního života ilustrují probírané jevy a slouží k lepšímu pochopení dané problematiky. Doc. PhDr. Gabriela Lojová, Ph.D., je vedoucí katedry anglického jazyka a literatury na Pedagogické fakultě UK v Bratislavě. Specializuje se na psychologii učení a vyučování cizích jazyků.
Prodáno 5krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)