Kniha Dítě, škola a matematika - konstruktivistické přístupy k vyučování - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Milan Hejný, František Kuřina

nakladatel Portál
rok vydání 2009
vydání 2., aktualiz. vyd.
místo Praha
stran 232
rozměry 23 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7367-397-0 (brož.)

Jak překonat formalismus ve vyučování a vést žáky k porozumění učivu? Jakým způsobem si dítě konstruuje svůj obraz světa? Na tyto a další otázky hledají odpověď autoři s mnohaletou pedagogickou i výzkumnou zkušeností. Představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje soudobé trendy v pedagogice i psychologii. Formulují zásady didaktického konstruktivismu a ilustrují je na vyučování matematice. Text je doplněn řadou příběhů z praxe.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(105)
Smržovka
550 Kč

stav: Jako nová

kniha 550 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  150 Kč
Zásilkovna  95 Kč
osobní předání – Smržovka (Jablonec nad Nisou)  0 Kč
Je k dispozici také vydání z roku 2001

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy