Leo Vodáček & Oľga Vodáčková
| rok vydání | 2009 | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| vydání | 2., rozš. vyd. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Super stav, trochu ošoupaný obal, uvnitř ok
| kniha | 80 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
| osobní předání – Nusle (Praha) | 0 Kč |
| osobní předání – Žižkov (Praha) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
vydání Kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů vymezuje hlavní témata, pojmy a úkoly managementu a přináší přehled jeho hlavních "škol". Seznamuje se strukturou a s typickým obsahem manažerské práce, podrobně se věnuje jednotlivým manažerským funkcím a podává úplný přehled směrů současného managementu a také řadu doporučení, jak uplatňovat nástroje moderního managementu v podmínkách nepřetržitých kritických změn. Kniha je proto vhodná jak pro pracovníky podnikové praxe, tak i pro studenty VŠ, VOŠ i SŠ a pro účastníky různých manažerských programů.
Prodáno 4krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)