Kniha Marketingové řízení školy - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel ASPI
rok vydání 2006
vydání Vyd. 1.
místo Praha
stran 300
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 80-7357-176-5 (váz.)

Kniha nabízí nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managementu a marketingu, se snahou vytvořit tak ucelený systém marketingového řízení školy. Teorie managementu a marketingu shromažďuje nové přístupy i praxí prověřené postupy a vytváří tak spolehlivou základnu, na které je možné stavět plány školy a rozvíjet její aktivity.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(34)
179 Kč

stav: dobrý stav

Kniha vázaná Dobrý stav. Viz foto Zasílám Balíkovnou. Nejlevnější poštovné při odběru více knih
krabice 5

kniha 179 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  88 Kč
Balíkovna  69 Kč
(165)
Brno-město
200 Kč

stav: jako nová

kniha 200 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  94 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  79 Kč
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 2 uživatelé

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy