Kniha 30 vteřin - příběhy z reklamního podsvětí - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Nakladatelství Lidové noviny
rok vydání 2010
vydání Vyd. 1.
místo Praha
stran 199
rozměry 20 cm
ISBN 978-80-7422-061-6 (brož.)

Délka reklamního spotu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je koupat se ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce v reklamním průmyslu.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(839)
Rumburk 1
85 Kč

stav: zachovalá

kniha 85 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  85 Kč
osobní předání – Rumburk 1 (Rumburk, okr. Děčín)  0 Kč
Po tel domluvě možné předání v odpoledních hodinách

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy