nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 206 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-3136-0 (brož.) |
Kniha Podnik v časech krize je prvním českým zhodnocením vývoje let 2007 až 2009 z pohledu firem, hodnocení jejich chování a reakcí na ekonomický vývoj. Autorka vyzbrojena na jedné straně rozsáhlým teoretickým zázemím, na straně druhé pak statistickými výsledky a zejména daty z řady zkoumání uskutečněných různými institucemi, mj. VŠE v Praze, v textu nejen analyzuje krizové období světového hospodářství, ale především vyvozuje některé závěry o chování podniků v takových zlomových obdobích. Řada z těchto závěrů ostře polemizuje nejen s tradičními, ale ještě více s aktuálně preferovanými teoriemi a přístupy managementu, když autorka do značné míry kritizuje mnoho metod používaných vedením tuzemských firem. Pointou knihy je pak teze, podle níž je nutné - jako přípravu na další finanční krizi - uskutečnit v relativně krátké době několika let reformu finančního hospodaření firem, především pak posílit výrazně jejich vlastní zdroje a učinit z nich jednoznačně hlavní proud financování jak běžného, tak i investičního.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: jako nová
kniha | 150 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
stav: výborný
Zásilkovna +65Kč
kniha | 100 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Hostivař (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Poděbrady III (Poděbrady, okr. Nymburk) | 0 Kč |
Poděbrady - večer, víkendy Praha - v pracovní době |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.