nakladatel | CPress |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | 2., aktualiz. vyd. |
místo | Brno |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-251-3234-0 (brož.) |
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý
kniha | 95 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 85 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 70 Kč |
osobní předání – Lípa (Zlín) | 0 Kč |
Vyzvednutí knih je možné po domluvě kterýkoli den v týdnu. Knihomil je dlouhodobě TOP PRODEJCEM - máme tisíce pozitivních hodnocení a Vaše spokojenost je naší prioritou! Děkujeme, že jste si vybrali právě nás. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.