rok vydání | 1999 | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | 2., doplněné | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
1999 Stav: Velmi dobrý
kniha | 659 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Umět klást otázky a umět naslouchat a analyzovat slyšené je dovednost, kterou mnoho zdravotníků postrádá. Často jen proto, že tuto součást své práce podceňují, neboť preferují diagnostické a terapeutické postupy a zapomínají, že teprve v systematicky budovaném vztahu s pacientem se vytváří atmosféra důvěry a spolupráce. Kniha MUDr. Radkina Honzáka, která v roce 1999 obdržela Cenu Nadace Janssen-Cilag, je první ucelená práce o komunikaci lékař - pacient. Autor klade důraz zejména na oboustrannost tohoto spojení, lékaře definuje jako podstatnou součást léčby a komunikaci jako jeho rozhodující dovednost. Publikace je neobyčejně čtivá, sáhne po ní každý, nejen lékař a studující medicíny, ale i pedagog nebo psycholog, a samozřejmě i laik, který se ocitá v roli pacienta.
Prodáno 4krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)