Kniha Marketing a management - pro střední a vyšší hotelové školy - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel

Jaroslava Kynclová, Eva Karásková

rok vydání 2009
vydání 1. vyd.
Zobrazit více
nakladatel Fortuna
místo Praha
stran 152
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7373-061-1 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
Moravská Ostrava, Vratimov
150 Kč

stav: nová

kniha 150 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  80 Kč
Zásilkovna  89 Kč
osobní předání – Moravská Ostrava (Ostrava, okr. Ostrava-město)  0 Kč
osobní předání – Vratimov (Ostrava-město)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Historie prodejů

Prodáno 6krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)