Jaroslava Kynclová, Eva Karásková
| rok vydání | 2009 | ||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| vydání | 1. vyd. | ||||||||||||
                                Zobrazit více
  | 
                        |||||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: nová
| kniha | 150 Kč | 
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 80 Kč | 
| Zásilkovna | 89 Kč | 
| osobní předání – Moravská Ostrava (Ostrava, okr. Ostrava-město) | 0 Kč | 
| osobní předání – Vratimov (Ostrava-město) | 0 Kč | 
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Prodáno 6krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
								
																								
	
	
				
	
								
				
				
				
				
					
(reklama)