| jazyk | česky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2015 | ||||||
| vydání | 1. | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Po roce 2010, kdy vstoupil v platnost Zákon č. 132/2010 Sb., o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání, je product placement velmi diskutovaným nástrojem marketingové komunikace. Média a organizace získaly jasná pravidla, jak tento nástroj využívat. Product placement se tak začal na českých televizních obrazovkách objevovat mnohem častěji, i když ne vždy jeho využití bylo diváky kladně přivítáno.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)