Tony Cram ; [z anglického originálu ... přeložil Aleš Lisa]
jazyk | česky | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2012 | ||||||||||||
vydání | Vyd. 1. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2012 Stav: Dobrý
kniha | 153 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Velmi dobrý
kniha | 100 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
osobní předání – Strašnice (Praha) | 0 Kč |
Starostrašnická, u metra A Strašnice. |
stav: Zachovalá brožovaná
kniha | 145 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 190 Kč |
Zásilkovna | 104 Kč |
osobní předání – Olomouc | 0 Kč |
osobní předání – Prostějov | 0 Kč |
Možnosti předání jsou každý čtvrtek v okolí Wurmovy ulice zpravidla od 12:00 do 18:00. V jiný den dle domluvy. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Kniha Vítězný tah specialisty na problematiku hodnoty služeb zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat. Překlad z angličtiny Aleš Lisa.
Prodáno 2krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)