Jaroslav A. Jirásek
| rok vydání | 2007 | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Zobrazit více
 | |||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý
| kniha | 88 Kč | 
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 110 Kč | 
| Zásilkovna | 75 Kč | 
| Balíkovna | 65 Kč | 
stav: kniha je ve slušném stavu
| kniha | 89 Kč | 
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 92 Kč | 
| Zásilkovna | 89 Kč | 
| Balíkovna | 75 Kč | 
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Proč číst Jiráskovu knihu u o Benchmarkingu a konkurečním zpravodajství? Protože je plná nejnovějších poznatků o moderním managementu. Benchmarking, byl už několikrát popsán, ale zde je poprvé začleněn do kontextu s konkurenčním zpravodajstvím a tím nabývá své pravé identity. Konkurence dnes tlačí na každého a vyznat se v ní, obstát, to je pravidlo přežití pro každého. Tato kniha ukazuje mnohem víc: Jak obstát mezi předáky soudobého podnikání. Jak významný je transformační proces přechodu od průmyslové ekonomiky ke znalostní. Toto pokračování nesmírně povyšuje význam této nevelké tvůrčí práce. Budete-li číst po kapitolách, povede vás kniha po cestách hodnocení konkurence, jak se s ní srovnat, jak se v ní pohybovat a jak přes zesilující konkurenci vítězit na trhu.
Prodáno jednou za cenu 100 Kč.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
								
																								
	
	
				
	
								
				
				
				
				
					
(reklama)