| jazyk | česky | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2011 | ||||||||||
| vydání | 1. vyd. | ||||||||||
| Zobrazit více
 | |||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: zachovalý stav -kniha má ohlé rohy a na různých místech jsou pasáže potrhané barevnými fixami, prčvní strana je popsaná tuškou a čísla propiskou.
Upřesnění podmínek osobního předání: 
vyzvednutí knihy je možné po dohodě kdykoliv v Praze 4 Modřanech.
| kniha | 42 Kč | 
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 93 Kč | 
| Zásilkovna | 75 Kč | 
| Balíkovna | 65 Kč | 
| osobní předání – Modřany (Praha) | 0 Kč | 
| Osobní vyzvednutí knihy je možné POUZE v tomto místě: ulice Voborského (Praha 12 – Modřany), po dohodě kdykoliv. | |
stav: dobrý
| kniha | 100 Kč | 
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč | 
| osobní předání – Hostivice (Praha-západ) | 0 Kč | 
stav: pěkný stav, jednou čtená
| kniha | 80 Kč | 
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč | 
| Zásilkovna | 89 Kč | 
| Balíkovna | 65 Kč | 
stav: použitá
některé kapitoly jsou zvýrazněné
| kniha | 100 Kč | 
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč | 
| osobní předání – Nové Město (Praha) | 0 Kč | 
stav: jako nová
| kniha | 79 Kč | 
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč | 
| Zásilkovna | 75 Kč | 
| Balíkovna | 65 Kč | 
| osobní předání – Libeň (Praha) | 0 Kč | 
| osobní předání – Nové Město (Praha) | 0 Kč | 
| osobní předání – Smíchov (Praha) | 0 Kč | 
| V Praze mohu přijet na jakékoli místo v dosahu veřejné dopravy. | |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního cestovního ruchu. Je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, institucím zabývajícím se rozvojem turismu a CK a hotelovým a dopravním společnostem působícím v mezinárodním prostředí. Věnuje se analýze postavení turismu ve světové ekonomice a zhodnocení jeho významu v mezinárodním obchodě službami. Zaměřuje se na regionální a subregionální rozložení mezinárodního cestovního ruchu, pozornost je věnována i rozvojovým zemím. Autorka charakterizuje také vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu, prosazování principů udržitelnosti a řešení otázek spojených s důsledky členství v EU. V závěru je rekapitulován vývoj mezinárodního cestovního ruchu a podána vize jeho dalšího rozvoje. Výklad je doplněn praktickými příklady.
Prodáno 5krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
								
													
	
	
				
	
								
				
				
				
				
					
(reklama)