rok vydání | 2015 | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | 1. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Kniha se zabývá problematikou specifických poruch učení a pozornosti, jejich charakteristikou a dopadem na proces učení. Zároveň přináší praktické rady, jak příznivě ovlivnit učení a s tím i koncentraci, motivaci a prokrastinaci. Specifických poruch učení je celá řada a nemalé procento žáků a studentů trpí kombinací několika z nich. Jakákoli taková porucha učení výrazně ovlivňuje schopnost žáků osvojit si konkrétní problematiku, což má často negativní dopad na jejich sebevědomí, motivaci a nepříznivě formuje vztahy s rodiči i učiteli. Autorky kromě popisu každé z poruch učení (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, dyspinxie, dysmúzie) uvádí i konkrétní případy žáků, učitelů a rodičů, kteří se potýkají s problémy během procesu učení, snaží se zaměřit na možné způsoby efektivnějšího učení, radí, jak učení zpříjemnit, zlepšit vztahy ve škole i v rodině, jak se vyhnout prokrastinaci a naopak správně motivovat a posilovat u žáků sebedůvěru. Zvláštní kapitola je věnována poruchám osobnosti (ADHD a ADD) a jejich projevům v procesu učení.
Prodáno jednou za cenu 198 Kč.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)