jazyk | česky | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2013 | ||||||
vydání | 1. | ||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2013 Stav: Velmi dobrý
kniha | 494 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Nečtená, jako nová, jen mi stála v knihovničce
kniha | 590 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
osobní předání – Žižkov (Praha) | 0 Kč |
stav: Nová
kniha | 350 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
osobní předání – Holešovice (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Hradčany (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Modřany (Praha) | 0 Kč |
Levského - Strossmayerovo náměstí - Petřiny |
stav: nečtená
kniha | 450 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
V této knize slavný psychoterapeut Eric Berne pomocí základních konceptů transakční analýzy rozvíjí zejména téma životních scénářů. Životní scénáře nám svou výchovou předávají rodiče, takže nás v Berneho terminologii někdy přímo programují, a v době adolescence mohou vést k protestům ve formě „antiscénářů“, které však bývají stejně omezující jako původní scénáře. Proto autor přichází s návrhy, jak rodičovské programování léčit a vlastně tak změnit svůj osud. Pro ilustraci se Berne rovněž zabývá analýzou scénářů některých známých pohádkových bytostí (jako je Sněhurka nebo Červená Karkulka). V knize se Berne projevuje nejen jako skvělý pozorovatel a glosátor mezilidských vztahů, ale i jako vědec, který dokáže své poznatky systematizovat a přehledným způsobem je předávat čtenářům.
Prodáno 40krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)