Kniha Volby v kapse - Praktický průvodce (nejen!) pro komunální volební kampaň - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
jazyk česky
rok vydání 2022
vydání 1
Zobrazit více
nakladatel Práh
stran 80
ISBN 978-80-7252-958-2 brožovaná

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Současné nastavení termínů voleb v České republice už nedělí roky na nevolební a volební, ale spíše na ty supervolební a volební. Přestože volíme každý rok a mnohdy i vícekrát, dosud neexistoval žádný srozumitelný průvodce pro člověka, který by chtěl kandidovat (nejen) v komunálních volbách. Kniha Volby v kapse se to pokouší napravit. Nabízí bezpočet praktických příkladů: Jak správně načasovat kampaň Jak připravit strategii a taktiku Jaké jsou komunikační a reklamní kanály Funkční rady k sestavení rozpočtu včetně fundraisingu Jak vhodně sestavit volební tým Jaká je aktuální legislativa, která v posledních letech kampaně výrazně ovlivňuje Zároveň ale vychází z odborných teoretických publikací uznávaných českých a zahraničních politologů. Autor Jaroslav Poláček se politickým marketingem zabývá od roku 2001, kdy se stal členem celostátního volebního štábu Čtyřkoalice. V roce 2009 vedl svou první úspěšnou celostátní kampaň KDU-ČSL do Evropského parlamentu a o rok později se jako volební manažer TOP 09 podílel na vstupu této strany do Sněmovny. Ve své praxi vedl kampaně nejen celostátní, ale i obecní nebo senátní, a právě z těchto zkušeností čerpá materiál pro svou knihu. Jeho rozhled není omezen jen na Českou republiku: jako člen mezinárodního týmu se účastnil seminářů a vyhodnocení voleb v řadě evropských zemí. V roce 2018 založil agenturu PRodukujeme, která se specializuje na politický marketing. Věnuje se projektovému řízení na Akademii múzických umění, kde také přednáší na Katedře produkce DAMU. Doplněno o praktické grafy, fotky, infografiku.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)