edice | Knihy Omega | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2017 | ||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2018 Stav: Velmi dobrý
kniha | 109 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Výborný
kniha | 119 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
osobní předání – Černý Most (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Letňany (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Poděbrady I (Poděbrady, okr. Nymburk) | 0 Kč |
Možno předat na trase Nový Bydžov - Chlumec nad Cidlinou - Městec Králové - Poděbrady -Praha. Přidávám ještě Kolín, Pečky, Český Brod, V Praze Černý Most, Horní Počernice, Hloubětín, Vysočany, Libeň, Kobylisy, Ďáblice, Střížkov, Prosek, Letňany, Čakovice, Kbely, Karlín, Žižkov,, Vinohrady. |
stav: nová
kniha | 149 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 93 Kč |
Zásilkovna | 65 Kč |
osobní předání – Braník (Praha) | 0 Kč |
stav: Zcela nová, nečtená
kniha | 100 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 110 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
Balíkovna | 85 Kč |
stav: jako nová
kniha je v perfektním stavu, jako nová
kniha | 350 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Klánovice (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Staré Město (Praha) | 0 Kč |
Náměstí Republiky |
stav: Zachovala
kniha | 100 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
stav: nová
kniha | 88 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 93 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
stav: ve vynikajícím stavu
bezvadná
kniha | 139 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 150 Kč |
Zásilkovna | 95 Kč |
Balíkovna | 55 Kč |
osobní předání – Stodůlky (Praha) | 0 Kč |
stav: jako nová
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 129 Kč |
stav: Úplně nová
kniha | 140 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 80 Kč |
osobní předání – Vsetín | 0 Kč |
stav: Zanovni
kniha | 100 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce minulého století. A. G. Lafley, bývalý generální ředitel společnosti Procter & Gamble, v úzké spolupráci s strategickým poradcem Rogerem Martinem, zdvojnásobili obrat a zisk zvedli na čtyřnásobek – a za pouhých deset let tak zvýšili tržní hodnotu firmy o více než 100 miliard dolarů.Roger Martin, děkan Rotman School of Management, a A. G. Lafley vám v této knize ukaží, jak lídři v organizacích všech velikostí a typů rozdávají každodenní úkoly s většími strategickými cíli, které musí být postaveny na jasných, podstatných základech, které určují podnikatelský úspěch – prostě jak hrát a vyhrát. Lafley a Martin vytvořili sadu pěti zásadních strategických rozhodnutí, které vám zajistí náskok před konkurencí. A sice:Jaké jsou vaše vítězné cíle? Kde budete hrát? Jak způsobem chcete vyhrát? Jaké schopnosti a prostředky k vítězství potřebujete? Jaké systémy řízení a postupy vám k tomu dopomohou? Příběhy o tom, jak P & G dosáhla pomocí těchto metod vytvoření kultovních značek jako Olay, Bounty, Gillette, Swiffer a Febreze jasně ilustrují, jak rozhodování a dělání správných rozhodnutí tvoří zásadní rozdíl mezi HROU a VÍTĚZSTVÍM.
Prodáno 3krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)