nakladatel | EEZY Publishing |
---|---|
rok vydání | 2021 |
vydání | 1. |
místo | Praha |
stran | 267 |
rozměry | 27 cm |
ISBN | 978-80-908101-4-3 (váz.) |
Kniha vede lékaře, sestry a další složky zdravotnické profese ke vstřícnému, ohleduplnému a empatickému chování. Upozorňuje na důležitost správné komunikace s klienty, protože porozumění slovům lékaře je předpoklad spolupráce.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Velmi dobrý stav
T124
kniha | 120 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 110 Kč |
Zásilkovna | 120 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
Děkujeme, váš podnět byl předán správcům databáze.