Aaron Sandoski, Bryn Zeckhauser ; [překlad Čestmír Branka]
jazyk | česky | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2009 | ||||||||||
vydání | Vyd. 1. | ||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: nepoužitá
kniha | 69 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
Zásilkovna | 49 Kč |
Balíkovna | 50 Kč |
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
stav: nová, nečtená
na obálce je nálepka naší organizace (půjde sundat)
kniha | 68 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 109 Kč |
osobní předání – Prachatice I (Prachatice) | 0 Kč |
klubová kavárna Óda na radost Šeříková ulice, Prachatice |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Dělat velká rozhodnutí není snadné. A právě rozhodnutí, která děláme, do značné míry určují náš úspěch. Skutečnost, že více než 80 % nových výrobků na trhu neuspěje, a více než 50 % všech fúzí a akvizic zničí víc hodnot, než vytvoří, je důkazem toho, jak je v dnešním světě podnikání těžké rozhodovat a zavádět nová rozhodnutí do praxe. Jak se rozhodují moudří lídři a jak řídí své firmy a organizace, aby společně dosáhli úspěchu? To byla otázka, kterou si položili Bryn Zeckhauser a Aaron Sandoski, když nastoupili na své první manažerské pozice. Navzdory výbornému vzdělání se cítili nepřipravení, když měli udělat první důležitější rozhodnutí. Vyrazili tedy na tříleté pátrání, aby zjistili, jak lidé s významnými úspěchy a zkušenostmi v podnikání i ve veřejném životě postupovali při zásadním rozhodování, které je mohlo vyzdvihnout nebo naopak zlomit. Záznamy z přímé konverzace obou autorů knihy s jedenadvaceti významnými světovými lídry ukazují, že v rozdílu mezi prozíravým a špatným rozhodnutím spočívá obrovské jmění a úspěch. Kniha vybírá ty nejlepší z jejich moudrých myšlenek a odhaluje způsob, jak je použít v každodenní praxi.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)