| jazyk | anglicky | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2008 | ||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: nová
| kniha | 50 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
| osobní předání – Dejvice (Praha) | 0 Kč |
| osobní předání – Liboc (Praha) | 0 Kč |
| Osobní předání na některé stanici metra (nejlépe Dejvická, Muzeum, po dohodě i na jiné stanici), ale lze se domluvit i na jiném místě v Praze. | |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Complaint can be a powerful political tool. Nelson Mandela and Martin Luther King both used it to drive social change. So why do we moan about increasingly trivial things - like the weather or public transport? Do Brits complain less than Americans? Do men and women complain about different things? What is the best way to complain? From Adam and Eve to the Iraq War, Baggini analyzes precisely what we complain about, how and why. You can't complain about that!
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)