kolektiv autorů, Miloš Večeřa
jazyk | česky | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2016 | ||||||
vydání | 3. | ||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Již třetí, aktualizované a doplněné vydání úspěšné cvičebnice Teorie práva v příkladech reflektuje nejen rekodifikaci soukromého práva, doplněné a aktualizované jsou i teoretické výklady v úvodu kapitol a příklady a úkoly k procvičování odborné látky. Stejně jako vydání předchozí představuje praktickou studijní pomůcku, pomocí níž si student na konkrétní materii uvědomí, procvičí, a zejména utřídí základní právně dogmatické jevy a pojmy a pochopí i základní axiologické a sociologické kontexty práva. V souladu s předchozími vydáními jednotlivé kapitoly obsahují nejprve stručný a jasný výklad probíraného tématu, na nějž je navázáno množství příkladů a otázek sloužících k procvičení dané problematiky. Kde to rozsah odpovědí umožňuje, je uveden v závěru kapitoly klíč k řešení, student si tak může ověřit, do jaké míry zadání skutečně porozuměl, zda danou problematiku pochopil a nakolik byl schopen dospět ke správnému řešení. Předkládaná studijní pomůcka není náhradou učebnic teorie práva, ale slouží jako jejich doplněk, jenž na konkrétních příkladech z oblasti právní legislativy pomáhá studentovi do daného tématu hlouběji proniknout. Je tak určena zejména pro vysokoškolské studenty práv k procvičování právních témat probíraných na přednáškách a seminářích teorie práva a jako základní pomůcka pro seminární cvičení teorie práva pod vedením pedagoga. Velmi efektivně však cvičebnici mohou k hlubšímu osvojení problematiky obecné právní teorie použít také studenti neprávních studijních oborů vysokých a středních škol, jakož i odborníci z právní praxe.
Prodáno 2krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)