| jazyk | česky | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2014 | ||||||||
| vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
|||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Předkládaná studijní opora je zaměřena na podstatu a důležitost vytvoření vztahu mezi pracovníkem a klientem v poradenském procesu. Charakterizuje základní nástroje pracovníka, jeho vlastní reflexi a reflektování, specifikuje podstatu supervize a potenciál jejího využití v poradenské praxi pomáhajících profesí. Text dále vymezuje pragmatiku lidské komunikace v kontextu sociálních systémů a především nabízí metodiku vedení rozhovoru s rozpracováním všech jeho fází, tedy přípravy, otevření, dojednávání, průběhu i ukončení.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)