Kniha Pracovní spokojenost jako specifický komponent interního marketingu - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
jazyk česky
rok vydání 2016
vydání 1.
Zobrazit více
nakladatel Vysoká škola evropských a regionálních studií
stran 90
rozměry 145x210
ISBN 978-80-87472-96-5

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Problematika v publikaci se věnuje pracovní spokojenosti interního marketingu. Cílem publikace je popsat a sestavit teoretická východiska klíčových součástí zpracovávané problematiky doma a v zahraničí. Monografie je rozdělena na tři kapitoly.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)