Cal Newport, překlad Helena Mirovská
edice | Žádná velká věda | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2019 | ||||||||
vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Jako nová, jednou čtená
kniha | 180 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Pokud hledáte radu, jak se osvobodit z okovů všudypřítomných e-mailů, sociálních sítí, chytrých telefonů a obrazovek, nechte se vést touto knihou.“— Adam Alter, autor knihy Neodolatelné O knizeDigitální minimalisté jsou spokojení lidé, kteří nezažívají strach, že jim v online světě něco utíká. Nemají nutkavou potřebu neustále kontrolovat mobil, protože dobře vědí, které činnosti mají smysl a přinášejí jim skutečné uspokojení.Autor přelomové knihy Hluboká práce tentokrát bije na poplach před závislostním chováním v digitálním světě, které se plíživě proměnilo v normu. Cal Newport přesvědčivě ukazuje, že nutkavé používání sociálních sítí a dalších digitálních výdobytků nám neposkytuje žádný hlubší užitek, ale naopak nás připravuje o čas, soustředěnost a naplňující mezilidské vztahy.Řešením je digitální minimalismus: používání technologií, při kterém se soustředíme na malý počet pečlivě vybraných digitálních aktivit. V knize se mimo jiné dozvíte- Jak provést digitální úklid a jak si po něm nastavit pravidla pro používání technologií.- Pro koho je naše pozornost zdrojem zisku a jak funguje tzv. ekonomie pozornosti.- Kolik desítek hodin měsíčně můžete díky digitálnímu minimalismu získat oproti průměrnému uživateli Facebooku.- Proč je digitální minimalismus účinnější než utopická snaha o úplnou digitální abstinenci.- Jak si zařídit pravidelné dávky samoty a získat potřebnou koncentraci.
Prodáno 41krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)