| jazyk | česky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2014 | ||||||
| vydání | 1. | ||||||
| Zobrazit více
 | |||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Cílem předmětu je poukázat na specifika a odlišnosti aplikace strategického i operativního marketingu do terciárního sektoru, který stále nabývá na významu a „prostupuje“ výrobní sféru. Marketing komerčních služeb zohledňuje kromě klasických „4P“ marketingového mixu také další důležité prvky pro marketingové řízení kvality služeb – a to: lidské zdroje (personál zajišťující produkci služby + zákazníci, spolupodílející se na tvorbě produktu), procesy a materiální prostředí (v podobě corporate identity, řešení exteriéru, dispozičního řešení interiéru atd.) Jak lze využít možností a omezit limity vyplývající z vlastností služeb v marketingovém řízení, na to se snaží odpovědět právě modul „Marketing služeb“, ke kterému slouží tato studijní opora.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
								
													
	
	
				
	
								
				
				
				
				
					
(reklama)