| jazyk | česky | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2017 | ||||||||
| vydání | 1. | ||||||||
                                Zobrazit více
  | 
                        |||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Kolektivní monografie přibližuje závažné aktuální téma rozvoje inkluzivní pedagogiky v oblasti komunikačních poruch i poruch učení u dětí zařazených v programu základních škol. Výzkumné studie v oblasti vývojových komunikačních poruch, realizované v rámci dlouhodobého výzkumného zaměření členů katedry speciální pedagogiky a logopedie Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové, jsou rozšířeny v oblasti prevence, diagnostiky a intervence specifických poruch učení o pohled a výzkumné zaměření prof. Sarmite Tübele z University of Latvia in Riga, Faculty of Education, Psychology and Art, vedoucí osobnosti oboru logopedie a speciálního vzdělání v Lotyšsku. Publikace také zahrnuje aktuální výzkumné studie odborníků Pedagogické fakulty Prešovské univerzity v Prešově, v oblasti klinické logopedie, fonologických poruch a specifických poruch učení u žáků základních škol.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
								
													
	
	
				
	
								
				
				
				
				
					
(reklama)