rok vydání | 2009 | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | 1. vyd. | ||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
V knížce zkušeného lektora, poradce a psychologa získáváte neocenitelného rádce a pomocníka pro vedení důležitých rozhovorů s vašimi podřízenými pracovníky. Nejdříve získáte cenné rady, jak při pohovorech s pracovníky komunikovat, jak naslouchat, klást otázky, přesvědčovat, využívat neverbální komunikaci a asertivitu. Poté se dozvíte, jak vést výběrové rozhovory s pracovníky, jak zjistit různé kvality pracovníka, co pozorovat v průběhu pohovoru a jak se rozhodnout o nejvhodnějším uchazeči. V části o hodnotících pohovorech zjistíte, jaký by měl být průběh rozhovoru, jakých zásad se držet, jak se domluvit na úkolech vyplývajících z pohovoru a jak vést hodnotící rozhovory s různými typy lidí. Nakonec se dozvíte, jak vést nepříjemné rozhovory s pracovníky, například při uvolňování pro nadbytečnost, při sníženém pracovním výkonu, při narušování vztahů mezi lidmi a v dalších situacích. Velkou předností knihy je řada komentovaných ukázek rozhovorů. Kniha je určena všem vedoucím pracovníkům, v edoucím týmů, personalistům a lektorům.
Prodáno 2krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)