Kniha Odpovědný management - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
kniha Odpovědný management, Management Press 2015
jazyk česky
rok vydání 2015
vydání 1.
Zobrazit více
nakladatel Management Press
stran 132
ISBN 978-80-7261-348-9

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(7231)
Modřany
55 Kč

stav: velmi dobrý

Desky jsou malinko ošoupané, vzadu je větší rýha, první dva listy jsou v jednom místě malinko otlačené.

kniha 55 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  87 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Modřany (Praha)  0 Kč
Osobní vyzvednutí knihy je možné POUZE v místě bydliště - ulice Voborského (Praha 12 Modřany) - po dohodě kdykoliv.
(373)
Olomouc, Prostějov, Slatina
120 Kč

stav: Jako nová

kniha 120 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  190 Kč
Zásilkovna  104 Kč
osobní předání – Olomouc  0 Kč
osobní předání – Prostějov  0 Kč
osobní předání – Slatina (Brno, okr. Brno-město)  0 Kč
Možnosti předání jsou každý čtvrtek v okolí Wurmovy ulice zpravidla od 12:00 do 18:00. V jiný den dle domluvy.

Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

ODPOVĚDNÝ MANAGEMENT A JEHO NADSTAVBA - LEADERSHIP. Publikace známého pedagoga a odborníka na problematiku manažerské etiky Zdenka Dytrta Odpovědný management se zabývá metodou vedení (leadership), která je často chápana pouze jako řízení pracovníků. Je samozřejmé, že řízení v sobě zahrnuje mimo jiné i řešení vzájemných mezilidských vztahů, tj. vztahů člověk-člověk. Leadership však navíc tento vztah obohacuje o atribut kvality člověka. Kreativního a odpovědného odborníka, stratéga i taktika, kreativního a systematického inovátora, který spojuje rozhodovací proces s řízením inovačního procesu a respektuje jednotu kvality a kvantity. Leadership není spojován s pracovní funkcí, protože se týká každého, kdo řídí, a to bez ohledu na to, zda jen sám sebe anebo velkou organizaci. Z problémů, které v managementu vznikají a dále se rozvíjejí, upozorňuje autor na stagnující filozofii managementu a doporučuje přizpůsobit ji novým podmínkám, které otcové managementu v minulém a předminulém století nemohli předvídat. Proto hovoříme o vedení (leadershipu) jako o nadstavbě managementu. Od leadershipu očekáváme stimulaci motivace uplatňování manažerské etiky u sebe samých i v našem konání. To znamená, že i náš vlastní proces řízení je třeba řídit - inovovat. Proto autor zavádí důležitý pojem teorie managementu – „řízení řízení“. Cílem publikace je upozornit čtenáře – manažery firem, podnikatele, učitele, studenty - že člověk, který neinovuje metody svého konání a neřeší problémy komplexně, ztrácí pružnost, jeho práce se stává neefektivní a je mnohdy zdrojem nežádoucích jevů.

Historie prodejů

Prodáno jednou za cenu 120 Kč.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)