Ryan Holiday, překlad Jana Zajícová
rok vydání | 2021 | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | 1. | ||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2021 Stav: Velmi dobrý
kniha | 241 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Nová
kniha | 100 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
osobní předání – Hořovice (Beroun) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou otázky, jak vdechnout prvotnímu nápadu život, jak definovat svou značku, jak nový produkt propagovat a jak neupadnout v zapomnění po první sezóně.Ryan Holiday vychází ze studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda. Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká. Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu.
Prodáno 3krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)