Kniha Manažment kvality - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
jazyk slovensky
rok vydání 2023
vydání 1
Zobrazit více
nakladatel Vydavateľstvo EKONÓM
stran 186
ISBN 978-80-225-5062-8 ostatní

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Kniha je určená najmä študentom vysokých škôl, s úspechom ju môžu využívať študenti doktorandského štúdia a zamestnanci, ktorí sa denne zaoberajú kvalitou alebo plánujú pracovať v tejto oblasti. Učebnica vysvetuje základné pojmy súvisiace s kvalitou produktu, služby, procesu, kvalitou z pohľadu výrobcu produktu, poskytovateľa služieb a zákazníka, ale tiež základné pojmy súvisiace so systémom manažérstva kvality. Opisuje prínos osobností ako Shewhart, Deming, Juran a iných k vývoju manažmentu kvality. Vysvetľuje a charakterizuje prvky Kvality 4.0, ktorá spája najnovšie technológie s tradičnými postupmi kvality. Opisuje základné koncepcie riadenia v oblasti kvality, ako sú Komplexné riadenie kvality – TQM, Lean management a Lean manufacturing, Six Sigma a Lean Six Sigma. Zameriava sa na národnú a európsku normalizáciu, posudzovanie zhody produktov, procesné riadenie, zásady manažérstva kvality, charakteristiky vybraných systémov manažérstva najčastejšie zavádzaných v spoločnostiach, audity kvality, nástroje riadenia kvality a náklady na kvalitu.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)