Miles Young, překlad Vlastimil Juppa
jazyk | česky | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2018 | ||||||||
vydání | 1. | ||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Nova top
kniha | 600 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 120 Kč |
stav: výborný
kniha | 149 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 90 Kč |
Balíkovna | 85 Kč |
osobní předání – Bohunice (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu anekdot a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Prodáno 11krát.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)