jazyk | česky | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2016 | ||||||
vydání | 1. | ||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Nová
Podrzené nějaké stránky zvýrazňovačem
kniha | 100 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
Balíkovna | 39 Kč |
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
osobní předání – Ivančice (Brno-venkov) | 0 Kč |
osobní předání – Poruba (Ostrava, okr. Ostrava-město) | 0 Kč |
Dle domluvy |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly představují jejich aplikaci do konkrétních podmínek Brna.
Prodáno jednou za cenu 50 Kč.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)