Kniha Manažment značky - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
jazyk slovensky
rok vydání 2022
vydání 1
Zobrazit více
nakladatel Vydavateľstvo EKONÓM
stran 344
ISBN 978-80-225-4951-6 ostatní

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Učebnica využíva poznatky svetovo uznávaných odborníkov a prináša aktuálne poznatky z predmetnej problematiky. Cieľom učebnice je poskytnúť čitateľom náhľad do manažmentu značky v marketingu, ktorý súvisí s vytvorením analýzy a reprezentácie toho, ako je konkrétna značka vnímaná vo vzťahu k tomu, ako by ju mali vnímať spotrebiteľ, iné značky, investori atď., a tiež dať návod na plánovanie, ako by mala byť značka vnímaná, ak má dosiahnuť svoje ciele, ktoré si firma plánuje.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)