Kniha Distribúcia - Distribúcia v marketingu, distribučný manažment - Trh knih - online antikvariát
jazyk slovensky
rok vydání 2022
vydání 1
Zobrazit více
nakladatel Vydavateľstvo EKONÓM
stran 328
ISBN 978-80-225-4962-2 ostatní

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Učebnica Distribúcia sústreďuje základné poznatky o distribúcii z pohľadu technicko-technologického, ako aj z pohľadu manažmentu distribučných procesov. Je zostavená v dvoch základných častiach. Prvá časť – Distribúcia v marketingu – obsahuje najnovšie poznatky z problematiky základov distribúcie ako jedného z najdôležitejších marketingových nástrojov. Je venovaná bližšej charakteristike jednotlivých aktivít fyzickej distribúcie. Ich vzájomným prepojením dochádza k logistickým výkonom firiem. Druhá časť – Distribučný manažment – obsahuje základý prehľad o hlavných úlohách a oblastiach rozhodovania v distribučných procesoch, ako aj o faktoroch, ktoré tieto rozhodnutia v značnej miere ovplyvňujú, a metódach, o ktoré sa distribučný manažment opiera. Na súbor týchto poznatkov nadväzujú poznatky o vybraných aktivitách v oblasti akvizičného a logistického distribučného systému a o základných typoch rozhodnutí v týchto oblastiach.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)