Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza
rok vydání | 2011 | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
vydání | Vyd. 1. | ||||||||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Velmi dobrý stav
T35
kniha | 60 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 110 Kč |
Zásilkovna | 120 Kč |
stav: Nová, nečtená
kniha | 100 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 75 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
osobní předání – Dolní Lánov (Trutnov) | 0 Kč |
Dolní Lánov, Hostinné, Trutnov |
stav: velmi dobrý až výborný
kniha | 125 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 85 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Dejvice (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Nové Město (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Staré Město (Praha) | 0 Kč |
stav: velmi dobrý
kniha | 85 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 85 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Vnitřní Město (Písek) | 0 Kč |
Písek Antikvariát U Slona |
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu tak legrační? Renomovaní čeští a slovenští autoři koncipují svoji knihu jako vizitku současné společnosti. Analyzují proměny sociální a masové komunikace, média a jejich vybrané problémy, téma kultury a masové kultury, veřejného mínění a jeho významu. Zvláštní pozornost věnují problému mediální prezentace násilí a zločinu. Unikátní publikaci jistě ocení studenti příslušných oborů vysokých škol, vyšších odborných škol, ale i široká veřejnost.
Prodáno jednou za cenu 80 Kč.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)