jazyk | česky | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2014 | ||||||
vydání | 1. | ||||||
Zobrazit více
|
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Publikace sleduje obohacení teorie a praxe o příklady nejčastěji se vyskytujících problémů v oblasti strategického řízení firmy. Na jednotlivých příkladech autoři motivují čtenáře k racionálnímu řešení konkrétních situací na základě znalosti všech potřebných informací. V době rozvoje elektronického obchodování je nutné klást maximální důraz na kvalitu jednotlivých nástrojů elektronické komunikace. Proto autoři zdůrazňují tyto oblasti činnosti firmy. Nemalá část publikace je věnována vysvětlení franšízingu.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)