Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv

Velký slovník marketingových komunikací
nakladatel Grada
rok vydání 2012
vydání 1. vyd.
jazyk česky
místo Praha
stran 271
rozměry 25 cm
poznámka portréty
ISBN 978-80-247-4354-7 (váz.)

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblasti marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Cena knihy
(60)
Česká Bělá
200 Kč

stav: Zcela nová

Kniha nečtená. Ráda pošlu komukoliv komu pomůže :)

kniha 200 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  70 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Česká Bělá (Havlíčkův Brod)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 150 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy