kolektiv autorů, Jan Hán
jazyk | česky | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
rok vydání | 2016 | ||||||
vydání | 1. | ||||||
Zobrazit více
|
Publikace se zaměřuje na vybrané aspekty řízení ubytovacích zařízení a realizaci ubytovacích služeb. Svým pojetím začleňuje problematiku do širších souvislostí, s důrazem na cestovní ruch. Vytváří obraz o jednotlivých typech a vlastnostech ubytovacích zařízení a jejich služeb, pojednává o ekonomicko-manažerských aspektech realizace ubytovacích služeb a poukazuje na vybraná technická a technologická řešení. V neposlední řadě pokrývá také některé aktuální výzvy a náměty z oblasti hotelového marketingu a prodeje. Kniha přináší nejen aktuální pohledy, pojetí a statistiky současného stavu výše uvedených oblastí, ale snaží se také přinášet náměty aplikace nových, mnohdy jen zatím pilotně zaváděných metod a nástrojů v oblasti hotelového developmentu, procesního řízení, marketingu apod.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Prodáno jednou za cenu 144 Kč.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)