| jazyk | slovensky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2024 | ||||||
| vydání | 1 | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Predkladaná vysokoškolská učebnica sa zameriava na vysoko aktuálnu a v odbornej, ale aj v laickej verejnosti stále viac diskutovanú problematiku trvalo udržateľného rozvoja a s ním súvisiacich konzekvencií. Jednotlivé tematické okruhy sú dopĺňané konkrétnymi prípadovými štúdiami z praxe firiem, aby mal čitateľ možnosť konfrontácie teoretických poznatkov s reálnymi praktickými príkladmi. Jej súčasťou je aj kapitola vyhodnocujúca výsledky originálneho prieskumu (uskutočneného autormi učebnice), zameraného na uplatňovanie princípov spoločenskej zodpovednosti v medzinárodnom marketingovom manažmente firiem pôsobiacich na Slovensku.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)