| jazyk | česky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2022 | ||||||
| vydání | 1 | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Kniha je praktickým průvodcem, který vám pomůže podpořit růst on-line tržeb prostřednictvím experimentování a optimalizace míry konverze. Najdete zde podrobnou metodiku a know-how. Jedná se o ověřené techniky, které využívají nejúspěšnější on-line prodejci na světě. Příručka obsahuje i řadu případových studií. Tato kniha je praktickým průvodcem optimalizací e-commerce a webových stránek, který vás krok za krokem dovede k realizaci osvědčeného přístupu používaného po celém světě. Tento přístup nepodléhá jen nejnovějším trendům, ale vznikl na základě vědeckých principů, které jsou prověřené praxí a časem. Publikace vás spolehlivě provede celým procesem od identifikace růstových příležitostí až po jejich úspěšnou realizaci a vyhodnocení. Najdete zde podrobnou metodiku, která vám poskytne potřebné know-how pro nastartování růstu vašeho internetového obchodu. Obsah knihy: Sestavení týmu a shromáždění důkazů Shromáždění dat Behaviorální výzkum Hlas zákazníka Analýza merchandisingu Vytvoření podrobného plánu experimentu Od hypotézy k experimentu Testování hypotézy Personalizace Optimalizujeme optimalizaci Lidé a kultura optimalizace Věda o nakupování Spuštění nových webových stránek
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)