Kniha Strategický marketing - Strategie a trendy - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
kniha Strategický marketing Strategie a trendy, Grada 2013
rok vydání 2013
vydání 2. rozšířené
Zobrazit více
nakladatel Grada
místo Praha
stran 362
rozměry 25 cm
ISBN 978-80-247-4670-8 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(20611)
Liberec I-Staré Město
241 Kč

stav: viz dále

2013 Stav: Velmi dobrý

kniha 241 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(57)
Střížkov
150 Kč

stav: Skvělý, jako nová

Preferuji zaslání, ale je možné i osobní předání na v Praze na zastávce Divadlo na Fidlovačce.

kniha 150 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Střížkov (Praha)  0 Kč
Pokud nechcete knihy zaslat poštou/Zásilkovnou, mohu vám je také osobně předat na Praze 9. Ideálně na metru Střížkov, nebo na autobusové zastávce Novoborská.
Stodůlky
250 Kč

stav: ve výborném stavu

nezaškrtáno, nepodtrháno, dobře skladovaná

kniha 250 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  150 Kč
Zásilkovna  95 Kč
Balíkovna  55 Kč
osobní předání – Stodůlky (Praha)  0 Kč
(196)
700 Kč

stav: jako nová

kniha 700 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  89 Kč
176 Kč

stav: velmi dobrý, mírné opotřebení

kniha 176 Kč
Zásilkovna  80 Kč
(3436)
270 Kč

stav: jako nová

T103

kniha 270 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  130 Kč
Zásilkovna  120 Kč
Krč, Nové Město, Poruba
500 Kč

stav: nová

kniha 500 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  99 Kč
osobní předání – Krč (Praha)  0 Kč
osobní předání – Nové Město (Praha)  0 Kč
osobní předání – Poruba (Ostrava, okr. Ostrava-město)  0 Kč

Sháním tuto knihu

2 zájemci

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Historie prodejů

Prodáno 8krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)