| jazyk | česky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2014 | ||||||
| vydání | 1. | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Hlavním záměrem řešení společného projektu studentů a akademických pracovníků byl výzkum školní připravenosti u dětí nastupujících do 1. třídy základního vzdělávání. Inspiraci se stala teoretická studie odborníků zabývajících se obdobím nástupu dítěte do povinného školního vzdělávání, která je uvedena v úvodní části textu. Předmětem výzkumu bylo zjištění současných požadavků učitelů 1. tříd na školní připravenost u dětí vstupujících do povinného vzdělávání při zápisu a na počátku školního roku. Jako součást společného projektu proběhlo zjištění potřeb praxe a mapování požadavků učitelů 1. Tříd na školní připravenost u dětí 1. třídy základního vzdělávání, které nejsou specifikovány. Cílem projektu bylo doplnění dosud chybějících a nespecifikovaných požadavků při posuzování dosažené úrovně školní připravenosti předškolních dětí ve věku 5-6 let při zápisu do 1. tříd základního vzdělávání. Výstup projektu: Na základě prostudované teorie i empirických výzkumů a výsledků diplomových prací byl sestaven inventář položek zjišťující dosaženou úroveň školní připravenosti děti mezi 5. A 6. Rokem v oblasti fyzického, psychického a sociálního, emocionálního rozvoje. V praxi je možné použít rozsáhlejší či zkrácenou verzi podle aktuální potřeby.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)