Kniha Cestovní ruch a rekreace v destinaci - Organizace, řízení, marketing - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
? obálka není k dispozici
jazyk česky
rok vydání 2015
vydání 1.
Zobrazit více
nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
stran 196
rozměry 148x210
ISBN 978-80-244-4430-7

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Monografie je zaměřena na problematiku destinačního managementu a marketingu. Je rozdělena na tři části. V první jsou popsány teoretická východiska organizace a řízení destinace, územního členění a další aspekty, které lze v souvislosti s destinací cestovního ruchu zkoumat. Druhá část je věnována marketingu a novým marketingovým přístupům k řízení destinace. Třetí část obsahuje případovou studii, ve které jsou dané teoretické přístupy aplikovány na příkladu turistického regionu Střední Morava a Jeseníky včetně výsledků výzkumu zaměřeného na image destinace.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)