| jazyk | česky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2016 | ||||||
| vydání | 1. | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Publikace se věnuje poskytování sociálních služeb z několika různých pohledů. Je proto určena nejen poskytovatelům sociálních služeb, ale i lidem, kteří se chtějí sami postarat o své blízké, a také budoucím i současným uživatelům sociálních služeb. Obsahuje návod, jak postupovat v případě komunikace s novým zájemcem o poskytování sociální služby. Měla by řešit, jak s potenciálním klientem jednat, a popsat situace, kdy jej lze odmítnout. Poskytovatelé by zde měli najít návod, jaké náležitosti má smlouva obsahovat, a co by naopak neměla, jak vytvořit vnitřní pravidla atd. Čtenářům příručka nabídne také celou řadu vzorů.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)