| jazyk | slovensky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2022 | ||||||
| vydání | 1 | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
Vysokoškolská učebnica Interný a personálny marketing prináša nový a komplexný pohľad na problematiku interného a externého personálneho marketingu v podmienkach súčasných organizácií s dôrazom na podnikovú sféru. Naším cieľom je priblížiť a vysvetliť podstatu personálneho marketingu, ktorá je totožná s podstatou „klasického“ marketingu, pričom stredobodom záujmu vykonávaných činností je zamestnanec, na ktorého sa pozeráme ako na zákazníka. Našou ambíciou je priniesť moderný pohľad na problematiku možnej aplikácie nástrojov marketingového mixu v prostredí práce s ľudskými zdrojmi.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)