Kniha Školní zralost - co by mělo umět dítě před vstupem do školy - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová

rok vydání 2010
vydání Vyd. 1.
Zobrazit více
nakladatel CPress
místo Brno
rozměry 30 cm
poznámka il. (převážně barev.)
ISBN 978-80-251-2569-4 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(38)
České Budějovice 4
130 Kč

stav: výborný

Nepopsaná, beze skvrn. Vazba a rohy OK.

kniha 130 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  90 Kč
Zásilkovna  89 Kč
osobní předání – České Budějovice 4 (České Budějovice)  0 Kč
(1177)
Litovel
110 Kč

stav: jako nové

kniha 110 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  89 Kč
osobní předání – Litovel (Olomouc)  0 Kč
Je k dispozici také vydání z roku 2015

Sháním tuto knihu

3 zájemci

Pokud knihu vlastníte, můžete ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

(reklama)

Popis knihy

Publikace Školní zralost je určena rodičům a pedagogům, kteří pomáhají rozvoji předškolního dítěte v těchto oblastech: vizuomotorika, grafomotorika řeč sluchové vnímání zrakové vnímání vnímání prostoru vnímání času základní matematické představy Čtenáři a uživateli budou v první řadě rodiče, neboť se dozvědí, jaká jsou kritéria školní zralosti, připravenosti, jak pracovat s dítětem před vstupem do školy, a pokud se chtějí ujistit, že jejich potomek splňuje vývojové ukazatele před nástupem do školy, naleznou zde jednoduché diagnostické úkoly. Tímto tématem se odborně zabývají školská poradenská zařízení (pedagogicko-psychologické poradny, speciálně pedagogická centra). Cílem publikace jistě není to, aby si rodiče nebo vychovatelé jednorázově provedli u dítěte komplexní diagnostiku sami. Publikace jim naopak dává prostor, aby se dlouhodobě zabývali podněcováním dítěte v době přípravy na nástup do školy a aby měli základní informace o tom, co by mělo dítě umět a zvládnout mezi pátým až šestým rokem věku. Záměrem autorek rovněž je, aby dospělí byli včas upozorněni na některé vývojové obtíže a včas vyhledali odbornou pomoc poradenských zařízení, například při posouzení, zda by mělo dítě do školy nastoupit, případně při zařazování do edukačně-stimulačních skupin či intervenčních programů.

Historie prodejů

Prodáno 4krát.

Recenze

Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy


Antikvariát Restorio

Restorio banner

(reklama)

(reklama)


Poslední navštívené (vypsat vše)