| jazyk | česky | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| rok vydání | 2013 | ||||||
| vydání | 1. | ||||||
Zobrazit více
|
|||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: velmi dobrý
Kniha je brožovaná.
Desky jsou malinko opotřebované, je na nich několik drobných rýh a otlačenin, růžky desek jsou malinko odřené, vzadu, z vnitřní strany desek je malý flíček.
| kniha | 120 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
| osobní předání – Modřany (Praha) | 0 Kč |
| Osobní vyzvednutí knihy je možné POUZE v tomto místě: ulice Voborského (Praha 12 – Modřany), po dohodě kdykoliv. | |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské kultuře“ nebo „štábní kultuře“, o vytváření dobrého jména hotelu. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců hotelů v multikulturním prostředí hotelových řetězců.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)