Jana Boučková a kol.
| rok vydání | 2003 | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zobrazit více
|
|||||||||||
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Trochu politá na hřbetu. Text tužkou podtrhaný.
| kniha | 70 Kč |
| Balíkovna | 75 Kč |
| osobní předání – Strančice (Praha-východ) | 0 Kč |
stav: zachovalý stav, na pár stránkách,zvýrazněný text, nebo odstavec
| kniha | 50 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
| Zásilkovna | 75 Kč |
| Balíkovna | 65 Kč |
| osobní předání – Havířov Město (Havířov, okr. Karviná) | 0 Kč |
stav: zvýrazněný text
první strany mají zvýrazněný text
| kniha | 50 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| Balíkovna | 75 Kč |
stav: Dobrý
| kniha | 50 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 93 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| osobní předání – Břevnov (Praha) | 0 Kč |
| osobní předání – Veleslavín (Praha) | 0 Kč |
stav: jako nová
| kniha | 50 Kč |
| Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
| Zásilkovna | 89 Kč |
| Balíkovna | 75 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
(reklama)
V první kapitole je vysvětlen pojem marketing, klasická marketinková koncepce, její prvky a vztahy mezi nimi. Druhá kapitola je zaměřena na strategické marketingové řízení. Obsahem dalších kapitol je proto marketingový výzkum, marketingový informační systém, marketingové prostředí, kupní chování zákazníků a segmentace trhu. Závěrečné kapitoly poukazují na to, jak lze marketing aplikovat v konkrétních oblastech a jaké moderní trendy se v něm prosazují. Základní principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.
Přidejte svou recenzi a pomozte dalším čtenářům
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
(reklama)